nazlimom_ Organizasyon mu tutsam kendim mi yapsam kararsızım en ucuzu 1,800 tl kendim yapsam nasıl yapıcam kararsızım kendisi yapanlar görsel atabilirmi erkek bebek anneleri için fikir olur 😅 🍰 🎂
ssari1903 nazlimom_ canım bn hiç beceremem öyle şeyler organizasyon tuttum bu ayın 25 inde inşallah 😂
Asyaveannesi04 nazlimom_ bizim de bir ay sonra evde yapmayı düşünüyorum aklımda bir kaç şey var organizasyonlar gereksiz pahalı çocuğum şimdi anlamayacak da en azından 2 3 yaş da yaparım hem kendi de eğlenir şimdi fotoğraf çektireceğiz sadece evde masayı süslicem
Leyla220920 nazlimom_ kendim süsleri internetten sipriş ettim kendim süsledim çok ta güzel oldu ama görsel atmayı bilmiyorum hemde o kadar süs sadece 200 tl ye almıştım
nazlimom_ ssari1903 nerde yaşıyorsunuz ben cinsiyet partisinde eşimle balon zinciri falan yapıp süslemiştik ama balonları şişirmek çok yorucuydu😂😂
ssari1903 nazlimom_ ankaradayım ben 4 ay önce anlaşmıştım zam gelir diye şuan fiyatı ne bilmiyorum ama 1000 tlye anlaştm
nazlimom_ Asyaveannesi04 evet organizasyon tutmazsam eğer fotoğraf çektirmek istiorum ilk doğduğu zamanda çektirmiştik iyikide çektirmişiz açıp açıp bakıorum bunda da öyle olur organizasyon tutmazsam bakalım😇
Sa1907 nazlimom_ fotoğraf nasıl atılıyor ya ben evde yaptimda çok güzel ve uyguna buraya atabilirim isterseniz ama nerden oluyor
nesnes Partiden diye bir sayfa var Instagram’da. Oradan örneklere bakabilirsiniz. Set olarak balonları yolluyorlar. Biz ordan alıp küçük pompayla sisirerek yapmıştık. Çok daha uyguna geldi ve sanki organizasyoncu yapmis gibi olmuştu
nesnes nesnes bu sene ben yine öyle yapmayı planlıyorum. Hatta pastayı da kendim yapacağım küçücük pastaya dünya para istiyorlar
nazlimom_ nesnes evet biz cinsiyet partisinin balonlarını ordan almıştık balon zinciri almıştım eşimle 2 saat garanti balon şişirmeyle uğraşmıştk😂
Emreninannesi- Bende evde yapıcam canım 1.800 tl dediler bana da ankaradayım balon zinciri yaptırcam afiş yaptırdım ayaklı pano yaptırdım cupcakler için oğlumun resminden kürdan yaptırdım kendimce yapıcam işte 😂
Deletedmom_33 nazlimom_ Ben balon süslemesi yapmayacağım sanırım karar vermedim tam. Ama pastaya kadar kendim yapacağım 2 ay kaldı bizim doğum günümüze de. Pastaya göre banner filan alırım sanırım. Düşündüğüm pasta bu