Kyselz ikiz bebeklerim var biri hiç emmiyor ne yapsam tutturamadım diğeri emmeye çalışıyor ama oynuyor o yüzden onu da sağım yapacaksam ben emzirmiyorum çünkü emmeyen bebeğim mama da yemiyor. Bana da çok diyorlar sağım sütü azaltır biraz bari tutsun diye bende emmeyeni de düşünmek zorundayım öyle yada böyle anne sütü alsında nasıl alırsa alsın diyorum
4 aylıklar bu arada her acıktıklarında mama veriyorum ama içmek istemiyorlar zorla bi iki ml içerse belki