eylulkusunannesi_1 Kızzlar 1 aylık bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuzz bizimki memede uykuya dalıyor yerine bıraktıgım an aglıyor gunduz hep kucagımda olıyor bununla ilgili napıyorsunuz
sule43 eylulkusunannesi_1 benimkide 1 ay 7 günlük bizde öyleyiz memede uyuyor ama 3 gündür hafif dalınca uykuya beşiğine bırakıyorum ninni söyleyip hafif sallıyorum dalıyor kuzum ilk baş ağlamıştı yatağına koyunca sonra kucağıma alıp sakinleştirip yine yatağına koydum uyudu bu şekilde yapıyorum kucakta olması devamlı sıkıntı hiç bişey yapamıyor insan
Ipek222 eylulkusunannesi_1 biz de 40 günlüğüz hep kucağımda yatakta toplam 1 saat uyumuyor ben kendim istedim aslında bunu güvenli bağlanma için hem ikimize de iyi geldi kucağımda değilken özlüyodum ağlıyodum böyle olması zor oluyor iş yapamıyorum ama mutluyum 4.aya doğru azaltmaya çalışıcam şimdilik birbirimize ihtiyacımız var gibi hissediyorum hala
Asyaveannesi04 eylulkusunannesi_1 ilk 3 ay koala gibi gezdik kucağımda uyudu oturur vaziyette koltukta o göğsümde 🤦🏻♀️ çok şükür sonra rahata erdik babybjörn var bizde onunla uyutuyorum hiç meme de uyutmadım öyle daha da zor
eylulkusunannesi_1 Busbus03 gazını çıkarıyorum sonra gögsümün yumuşak yerine yanagını koyup uyumaya devam edıyor
-acelya eylulkusunannesi_1 yedirdikten sonra uyku basıyor zaten beraber uzaniyoruz. Beyaz gürültü aciyorum. Yan şekilde uzanip kalbime yakinlastiriyorum. 10 15 dakikaya uyuyor. Sonra hop beşiğine.
eylulkusunannesi_1 Gece beşiğine koyunca saatlerce uyuyor ama gündüz asla bunu kabul etmiyor 3 ay bizde böyle devam edicez gibi bende şimdi sallanan anakucaklarından alıcam
nescafebagimlisi eylulkusunannesi_1 benimkide 42 günlük kucağımda uyuyor memede uyuyor ama gündüzleri uyumaz oldu arabayla gezersek arabada uyuyor ana kucağı aldık onda bile uyumuyor yerine koyarsam gözlerini açıyor uykusuzluk kafasına vuruyor yine de direniyor anlamadım ki neden