Bebeğim ilk 40 gün sürekli göğsümde kalmak istiyordu kilo alımı vs normal olmasına rağmen şimdi 2. Ayımızdayız emzieiuorum ama 45 dakika sonra ağlamaya başlıyor yeniden göğsüme gelmek istiyor emzik tutturmak için uğraşıyorum ama tutmuyor çöl da yoruldum benim gibi olan var mı