Sumeyyebaglan Evet arkadaşlar var mı bilgisi veya taktiği falan olan😂 Herkesi yoruma bekliyorum umarım üstte kalır♥️
Babybloom Sumeyyebaglan hiç bir fikrim yok herkes farklı bir şey söylüyor. Hiç emin olmamakla birlikte minimumda sürekli yakıyoruz biz. Bu arada çok sıcal ev sevmeyiZ. Bebeğim yeni doğduğunda bile gece ev sıcaklığı 19-20dereceydi
Mrvekpk Sumeyyebaglan öyle bi taktik yok canm salonla yatak odasının petegini yakıyorz sadece ama sabah kalkınca yatak odasını kapatıp salonu acıyoduk aksam yatarken salonu kapatıp yatak odasını acıyorz yinede 500 tl fatura geliyo varsa bi yolu bizde yapalım walla iyi olur 😃