Ben 5 sene önce her gün koşu bandına cıkarak 74 kilodan 62 ye düşmüştüm ama cok sabır gerekiyo cünkü cok sıkılıyosunuz dizi video falan izliyerek yürüyüp kosuyodum dışarıda yürümeye benzemiyo ama bence dışarda yürümekten daha fazla yağ yakılıyo cünkü ayarladıgınız hızda yürüyosunuz sürekli ama dışarda yavaslama vs oluyo :)