Merhabalar 9 aylık bebegim gün içinde boynu ve omzunu kasıyor bazen arka arkaya 3-4 kez yapıyor. Cocuk doktorumuz nöroloji görsün eeg cekılse ıyı olur dedı. Izmirde hasan tekgülü önerdi. Hasan tekgule gıden arkadaşlar nasıldı memnun kaldınız mı ya da kalmadıysanız neden olduğunu yazarsa, baska bir prof doktora gidenler memnun kalanlar varsa hangi doktora gittiğini yazarsa çok sevinirim. Bu ve buna benzer durumlar yaşayan annelerdeb de yorum bekliyorum günlerdir gecem gündüzüm kalmadı düşünmekten ağlamaktan. Önerilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorun.