Yarın sabah doğuma gidicem ikinci sezeryanim ilk bebeğim 1.5 yaşında kızlar biraz korku heyecan var bunu nasıl yenebilirim ilkinde günü bilmedigimden bukadar heycan yapmamistim ama böylesi daha zormuş ya inşallah sağlıkla bebeğime kucağıma alırım kızlar dua edin lütfen 🙏🤗😏