Kızlar bebeğim 3 aylık sürekli emmek istiyor memede süt bitince ağlamaya başlıyor kendini yırtıyor adeta mecbur mama takviyesine de başladım çok ağladığında veriyorum sadece ama gğnde 4-5-6 kez kaka yapıyor bu kadar dışkılaması doktora başvurmayı gerektirir mi sizce
Aynı durumu yaşayan var mı aramızda