Caglagiz Merhaba hanimlar, kizima su vermeye basladim. Özel hayat su falan mi alıyorsunuz yoksa damacana su mu veriyorsunuz?
Pericikk Caglagiz saka kullanıyordum içinde parazit çıktığı haberlerini görünce hayat, özkaynak, erikli gibi markaları kullanıyorum. Ama ne alırsam alayım kaynatıp veriyorum.
Kplnnn Hazır suyu kaynatıp veriyorum canım mama suyundan suluğuna koyuyorum. Saka suyu kaynatınca kireç çöküyordu kettleın dibine korusu aldık tertemiz su. Oğluma mama yaptığım bi cam kettle var suyu orda durur hep tertemiz
Sedanindenizi Caglagiz 1 yasina kadar kynamis sogumus su verdim. Suyun markasi fark etmeksizin kendimize aldigimiz suyu ona kaynatip sogutup verdim 1 yaş sonrasi marka fark etmeksizin kendimize aldigimizdan veriyorum.
zarifbianne Caglagiz Çocuk doktorumuz musluk, damacana, arıtıcı asla önermedi. 1 yılı geçgin Hayat su kullanıyorum. Aytaç, hayat , erikli bunları tavsiye etti