Istanbul Merhaba arkadaslar hamileligimin son zamanlarinda doktor cıkışı eşimle hemen hastane yakınındaki avmde sinemaya gidelim dedik benim hamileligim baya agrili ve zor gecti surekli hastaneye gidiyorduk o gunde dogum basladi sanarak gittik ntsde bisey cikmadi bende biraz yakinlarda oturup dinlenelim istedim.. markete ugradik sonra sinemaya gittik film baslamadan telefonun sesini kisayim diye baktim benim telefonum degil esime bu kimin telefonu cebimden cikti dedim hastanede yanlislikla mi aldik acaba dedik tabi tuş kilidi var arayip kimseyi ogrenemedik.. neyse film basladi bir sure sonra telefon caldi esime benim cok agrim var sen konussan olir mu dedim hayir filmden sonra konusuruz beklesin diye susturdu ben bikac kere israr ettim sinirlendi dayanamadim ilk yari bitmeden ciktim actim karsimdaki bagirmaya basladi hemen markete getir diye bende o zaman anladim benim onumdeki kiz jet kasada unutmus demek ki benimkine benzedigi icin bende dalginlikla almisim kusura bakmayin hamileyim oraya inmem cok zor sinemanin cafesine birakiyorum dedim nasil aldiysan getirceksin diye cirkeflik yapinca cafeden alin biraktim iyi gunler dedim kapattim filme geri döndüm.. neyse ilk yari bitti bende sıkıştım malum hamilelik paytak paytak tuvalete gitmeye calisirken baktim kapida polisler kizimiz yememis icmemis telefonuna kavusup sonrada sikayetci olmus polis bana gel buraya diye terbiyesiz bi dil kullandi ben tabi şoka girdim telefon hirsizligiyla suclaniyorsunuz hanfendi sizden sikayetci benim zoruma gitti ne demek sikayetci ben kendi telefonum sanip almisim sonra farkettim filme girdikten sonra aradi bu halde hemen cikamadim esimde yardimci olmadi ben yine de cikip telefonu biraktim ne sikayeti ergen misin sen unuttugun telefonu baskasi alip avmden cikabilirdi ben sana telefonunu verdim sonucta diye biraz da bagirdim tabi o anki ruh halimle eşime de kızgınım tabi cok agirima gitti bide o agrili sancili halimle kiz muhtemelen 19 yaslarinda dedi ben sikayetimi geri almiyorum ben aglamaya basladim karakola goturduler ifadesinde kameralardan sinemada oldugumuzu tespit ettigini mesaj atip polise veririm o telefonu geri getirin dedigini bu yuzden telefonu verdigimizi yazmis ben o telefon kilitli oldugu icin mesaji gormedim polislere hemen bi mesaj atin goruncek mi bakin yalan soyluyo dedim ugrasamayiz dediler ama yalan beyan var sonra nasil ispatliycam dedim bizi ilgilendirmez dediler ayrica telefonu kapatip tekrar actigimizi yazmislar bunu da sifre bilmeden yapmam mumkun degil tabiki neyse ifadeyi imzalamadim kendim ifade verdim.. neyse iki ay kadar sonra eve kagit geldi ekimde mahkemem var aciktan hirsizlikla suclaniyorum bunun icin avukat gerekir mi cezasi ne olur hicbir fikrim yok avukat olan ya da bu konuya hakim biri varsa yol gosterebilir mi ceza alir miyim??
Mehlikan1 Istanbul canım KEske filme devam etmek yerıne telefonu dırek sahıbıne ulaştırsaydın ben olsam o halde ve o sekılde filme devam edemeZdım
PnrTurK Istanbul yok artık hamile insana yaptığı şeye bak ne kadar günaha girmiş eşinin hatası çok büyük ama kızda büyük ihtimal ailesi aldı falan sa paniğe kapıldı hemen çıkıp açması gerekiyordu postun yukarıda kalsın Allah yardımcın olsun cnm ama sıkma canını ne büyük hırsızlıklar dönüyor da hiç bir şey olmuyor sende bir avukat tutup aslında maddi durumun iyiyse polisler ve kız için manevi elem ve üzüntün için tazminat davası açsan en güzeli
Didemm123 Istanbul kızda ne iftiracı çirkef manyağın tekiymiş 😡zaten sen o telefonu çalmış olsan hala o avmde ne işin olur. Alır tüyersin. Salak şey. İş aramış kendine 😤
Svm Tuhaf olmus tabi ama kız buyuk ihtimalle sinemanin cafesine birakicam gelip alirmisiniz diyince sinirlenmis bn olsam bende sinirlenirdim ama kalkip polis getirmem tabi😐😑
Istanbul Mehlikan1 ya zaten agrilarim yuzunden biraz dinleneyim hem film de izlerim dedim doguruyorum sanip gitmistim o gun hastaneye siz dusunun esimin kafasinin etini cok yedim nolur yardim et diye ama umursamaz nemrutun teki dinlemedi bile zaten en cok da ona kizdim filmi de ben sectim ustelik o filmlerde uyur genelde
Alperenimm Ortadaki saçmalığa bakarmısınız yanlışlıkla alınmış ve geri verilmiş bi tlfn için polis çağırmış manyak kız , ama sizde cafeye borakıyorum gelip al demende hoş olmamış ama durumda bu kadar ileri gitmemeliymiş Allah yardmcın olsun
Istanbul Alperenimm ya normal bi zamanim olsa koşa koşa götürürdüm sorun da zaten o ara yürüyemediğim icin oldu olan herşey eşime çok israr ettim ben gidemem dedi o da beni yalniz birakmak istemedi belki de.. kiza anlattim da anlamadi genelde herkes hamile olduğum için özen gösterir bu kızın empati yeteneği hiç yoktu malesef berbat bir his gerçekten yani anlatilmaz yasanir ama kimse yasamasin
Istanbul Didemm123 ya pişmiş tavuğun başına gelmiycek bi olay gerçekten benim basima gelen kendimi paraladim nolur bi mesaj atin telefonu kapatsin bakin acilcak mi diye yok butun parmaklar beni gosterdi şaka gibiydi.
Defnesuram Istanbul kendi telefonun diye başkasının telefonunu almışsın yanlışlıkla kendi telefonun o ara nerdeydi kayıpmı oldu
Defnesuram Istanbul Avukat tutacak bı durum yok boş yere paranızı kaptırmayın. Açıktan hırsızlık üst sınırı 2 yıl olan bir suç zaten. Daha önceden herhangi bir sabıka kaydınız yoksa korkmayın kaldı ki telefon sahibine teslim edilmiş yani vatandaşın mağduriyeti giderilmiş bu da önemli yargılama aşamasında. Mahkeme yanlışlıkla aldığınıza ikna olmazsa ufak bı ceza verir bu cezayı da erteler.
Deletedmom109 Hadi yanlışlıkla telefon aldınız da film bitsin götürelim diye telefonu bekletmek nedir ? Üstelik aldığınız yere de götürme zahmetinde bulunmuyorsunuz sinema kafesine bırakıyorsunuz. Hamilesiniz diye götürememişsiniz ya eşinizde mi hamile ? Telefonu yanlışlıkla almanız suç değil belki ama bu kadar düşüncesizlik, anlayışsızlık suç bence. Mahkemeyi de merak etmeyin milletin telefonunu alıp filme devam etmişsiniz, mahkemeye de artık dışarda kahvaltıya gidip yarısında filan yetişirsiniz 🙋♀️😂😂
Istanbul Deletedmom109 keske tam okusaydiniz benim esim anlayissiz ben ona cok israr ettim gotur diye filmi de rahat rahat izleyemedim zaten ve filmi yarida birakip o halde ben cikip konustum elim kolum bagliydi esim aksi ve asiri sinirli benim cikmama da basta izin vermedi ben zorla ciktim emin olun hic rahat degildim olamamda yapim degil ki..
KuzeyiinAnnesii Istanbul mahkeme kağıdı gelince eşinizin tepkisi ne oldu ? Keşke götürseydim , telefonu açsaydım vs gibi pişmanlıkları oldu mu ? Onu merak ettim Geçmiş olsun bu arada
Istanbul KuzeyiinAnnesii hayır benim problemim degil yanlislikla alan sensin bu kadar dalgin olmaman lazim diye bana kizdi:-(
Byzgl_2019 Istanbul kocanda ki genişlik konya ovasında yok!!! Size gelince de evet yanlıslıkla almışsınız ama o şekilde ters çıkışmanız ben kafeye bırakıyorum gel al lafları falan hoş olmamıç kızda size inat etmiş. Eşinizin yardımcı olması lazımdı bu konuda size