nibado Sevgili anneler 1.5 aylık bebeğim memede yalnızca 10-15 dk kalmaya başladı. Daha önce en az 20 dk yarım saat kadar kalırdı. Bu durum normal mi? Sizde durumlar nedir?
Loveis16 nibado doğduğu günden beri 10 dakikadan fazla kalmaz hatta ilk günler 10 dakika bari dursun diye zorla dakika tutardım 😂
Turgutveannesi nibado artik buyudugu icin memedeki sutu daha cabuk bosaltiyor.. yani buyudukce memede kalma dakikasinin azalmasi normal🥰 benimde bebegim 2 aylik 10 dakika falan emiyor
Sekerbadem nibado bebeğim 2,5 aylık şimdiye kadar max 5dkka memede kaldı.genelde 2-3 dkka emiyor ve bırakıyor.kilo alımı iyi doktorumuz ender ama olabilcek bir durum diyor.yani kaç dk kaldıgı değil aldığı kilo önemli
Minedmn Bıraksan saatlerce kalabilir ama acımaya başlıyor göğüs uclarim çok kaldığında süt gelmediği anda kesiyorum