Babagibibaba Merhaba anneler, benim oğlum 9 gündür kaka yapamıyor, huysuzluk var, gaz var ama gaz arada çıkarıyor, ne yapmam gerekiyor anlayamadım. Zeytinyağı ver ya da sür gibi şeyleri yapmam, daha mantıklı cevaplar bekliyorum sizlerden, şimdiden teşekkürler 😊
Asyaveannesi04 Babagibibaba kaç aylık bebeğiniz sadece anne sütü mü alıyor ona göre cevap vereceğim 🙂
ikiponcikannesi Babagibibaba merhabalar bende kızımda 12 güne kadar sürmüştü kabızlık yaşına basana kadar kabız oluyordu en son çare bir çözüm buldum bir anne yazmıştı burdan bir kere yaptım ve 20 dakikaya kalmadan yapmıştı büyük abdestini dilerseniz yazayım
Haticesalih Babagibibaba zeytinyağı gibi şeylere ben de karşıydım canım ama aynı şey benim de başıma geldi ve zeytinyağını 2 defa masaj yaparak sürünce yaptı kakasını. Benden tavsiye doktorum da bir şey olmaz demişti
gokanlam3 15 güne kadar kabız kabul edilmiyor. Kaç aylık olduğunu belirtmemişsiniz ama anne sütü alıyorsa bazen yapmaması normal. Gaz için biogaiga kullanabilirsiniz . Bi d masaj karından alta doğru sıcak bi havluyla ya da ellerinizi ısıtarak.
Ea12 Ayni sorunu bende yasiyorum bebegim 2 aylik cozum bulamadim cok huyzuzlaniyor hem kolik hem kabizlik yordu
Asyaveannesi04 Babagibibaba ozaman çok normal 15 güne kadar anne sütü alan çocuğun kaka yapmaması benim bebeğim de yapmamıştı doktorumuz sadece anne sütü alan bebeğin 15 güne kadar normal demişti yapar hiç üzmeyin kendinizi 🙏🏻
ikiponcikannesi Bebeğin altını açtığınızda bezi altında kalacak şekilde kalsın. Kulak çubuğunu has zeytinyağına batırın dizlerini bükün çocuğa doğru poposundan azıcık içeri doğru ittireceksiniz sonra geri çekin kapatın hemen bezini 20 dakika sonra rahatça yapcaktır inşallah ben doktorada sordum lavman canını yakar dedi bir yazı okudum dedim deneyin zarar çıkmaz dedi hem anne sütü alıyordu hem mama içiyordu kabız oluyordu 12 yada 15 güne kadar bunu yapınca 1 ay sonra düzeldi bağırsakları çalıştırıyormuş.
Babagibibaba ikiponcikannesi zeytinyağı alışkanlık yapıyormuş, daha sonra bebek kakasını yapamıyormuş, sizde de böyle bir durum oldu mu?
Hamzaninannesi1411 Babagibibaba evet benim bebeğim de 3 ay aşırı gazlı bi bebekti. Bi akşam ağlamaktan morardı hemen acile koştuk. Röntgen çektiler karnından çok gazi var dedi doktor lavman yaptılar rahatladı. Spaya götürünce sıcak suda ve gaz masaji yapıyorlar o da çok iyi gelmişti akşama kadar uyumuştu bebeğim. Sap simplex gaz damlasi kullandık düzeldi kendi kendine yapabiliyor çok şükür
Hamzaninannesi1411 Babagibibaba canı yanar diye korkmayın yetişkin lavmanı gibi değil . Ufak şırınga gibi ucu var onu popoya 10 saniyede boşaltıp birkaç dakika popoyu eliyle tutup birleştiriyorlar bağırsakları çalışsın diye sonra kendisi yapıp rahatlıyor ☺
ikiponcikannesi Babagibibaba Allaha şükür öyle bir alışkanlık olmadı 4 aylıkken başladı kabızlığı 6 aya kadar çözüm aradım gaz damlaları bile işe yaramadı en son bir yazı okudum dedim neden olmasın her gecede karın ağrısından ağlıyordu uyumuyordu bende denedim ve anında dışkısını yaptı hemde ve o geceden sonra 1 ay sonrasında kabız oldu tekrar denedim ve bağımlılık yapmadı birde bir çay kaşığı has zeytinyağı içirip karnını ovuyordum iyi geliyordu sonra zaten tamamen geçti
ikiponcikannesi Babagibibaba yok hayır 15 gün anne sütü alıyor ya hazmediyor çok çabuk mama kullansaydınız mama hem katılaştırıyor hem hazımsızlık yaptırıyor ve karnı doyurduğu için hemen hemen günde 1 kez dışkısını yapabiliyor bebekler mama kullandığınız için
Alparslan616161 Babagibibaba bnm oğlumda 10 gün yapmazdı 1 aylık felan dı hastaneye gittik serumla uyarı lavman yapıldı bi kaç gün böyle git gel yaptık sonra cerraha yönlendirildi film çekildi röntgen dediler bişi yok utrasona soktular dediler mesanemi ne kaka biriken yer 5 gün yapmamasına rağmen boştu sütüm kaka üretimi yapamazmış fitil verdiler bitene kadar düzenli kullandm sonra emzirmeyi kes 3 gün baklm devam etcekmi dediler meğersem sütüm den kaynaklıymış mamayla beslediğim süreçte 2 3 günde bir yapmaya başladı 2 aylıkken emzirmeyi bıraktım mecbur
Alparslan616161 Babagibibaba 10 gün sonrası sıkıntı evet ama onun ağrısı sancısı çekilecek gibi değil biz 11.gün gittiğimizde doktor serumla uyarı yaparken daha hortumu makattan çıkarmadan çocuk öyle Bi çıkardıki doktorun üstü başı hep bok olmuştu yani doktor bile dedi çocuk bu kadar ii dayanmış dedi çünkü hiç uyumazdı midesi gaz dolu kaka da yapamıyor ikisinin sancısı mahvetti çocuğumu yani 11.günü asla bekleme