Merhaba. Hamilelikte özelikllikle dogal boyalar tercih ediliyor, amonyaksız vs. ayrıca ilk üç ay boyamak hiç önerilmiyor, organ oluşumu dönemi olduğu için Ben muhtemel hamile kaldığım ilişki gününden bir kaç gün sonra normal içerikli bir boyayla saçımı boyadım. Büyük ihtimalle saçımı boyadığım gün yumurtlama günümdü. Ve şu an 5 haftalık gebeyim, henüz doktora gitmedim. Ama bu saç boyama durumu canımı sıktı. Bir zararı olur mu? Böyle bir deneyim yaşayan var mı aramızda?