Benimde kızım iki gün sonra dördüncü ayına giricek. Bu son hafta nolduysa bütün uyku düzeni bozuldu. Saat 9.30 da kendiliğinden esneyip uyuyan bebek son bir haftadır ne gündüzleri doğru düzgün uyuyo ne de geceleri. Dün gece o kadar uğraşmamıza rağmen sabah 5e geliyodu ıyıdığunda. Keşke bu problemi çözmenin kolay yolu olsa