Enesinannesiii Hanımlar 33 günlük bebeğim var 4 gündür biogaia gaz damlası kullanmaya başladık bebeğim 2 gündür sürekli ıkınıyor damladan önce geceleri ağlar gaz sancısı çekerdi şimdi gece gündüz ikinması normalmi ağlamıyor sadece ıkınıyor
Antep27 Enesinannesiii kız bebekmi çünkü benim kizlarimda öyleydi hep bı ikinmaklilardi oğlum öyle değil cunku
Yektoli33 Enesinannesiii Aslında biogaia rahatlatıyor bebeği ama. Yediğiniz bir şey gaz yapmış olabilir mi ? Ya da kabız. Damlayı mutlaka buzdolabında muhafaza edin. Hiç dışarda kalmasin.bir de Osman gönülal var YouTube da onun gaz ile ilgili videosunu izleyin mutlaka.
benkosarim Enesinannesiii biogalia r gaz damlası değilmiş bağırsak düzenleyici imiş bu haftalarda yoğun gaz sancısı yaşaması normalmiş iki farklı gaz damlası kullanabilirsiniz ben sap siplex ve mestil kullanıyorum
Mommygirl Enesinannesiii karnına masaj yapın nette var YouTube da. Ve bacaklarını karnına doğru bastırın ıkınırken öyle rahat yapıyorlar videoları var
Aygl123 Enesinannesiii benim oğlum 2 ay 21 günlük doğduğundan beri ıkınıyor doktor 3 4 aylık olasiya ikinir dedi
monami_ Enesinannesiii sab simplex bize daha iyi geldi çünkü silikon içeriği büyük gazlarını daha küçük parçalara ayırıp kolay çıkmasını sağlıyor. Bioagaia ise probiyotik. Probiyotik olarak mafloru öneririm. Bioagaia bize hiç iyi gelmemişti
Damymom Enesinannesiii benim bebeğim de 32 günlük doktor düzenli kullanın dedi diye mi başladınız yoksa gaz şikayetiniz mi çoktu ? Benimki 1 hafta olacak kakasını yapmadı gaz damlasını düzenli kullansam faydası olur mu bilmiyorum gerçi çıkarıyor gazını ama karnından gurultular geliyor
Enesinannesiii Damymom Karnı çok sertleşiyor ve ağlarken çok kızarıyordu acilde doktora danıştım kakasını yaptığı halde gaz sancısı çekiyordu oğlum o yüzden başladık bu seferde sürekli ıkınmaya başladı
Kumsallfund Enesinannesiii benim bebeğim simdi 5 aylik ama o gunlerde benim bebegimde de asiri ikinma yaomisti iyi de gelmisti aslinda ama sonrasinda cok ikinma olmustu ben hemen biraktim ve duzene girdi
Enesinannesiii Kumsallfund Damlayı bırakınca mı düzene girdi acaba uykusunda bile ıkınıyor gazını da çıkarıyor ama niye ıkınıyor çözemedim
Asyaveannesi04 Enesinannesiii biogai gaz damlası değil bağırsak düzenleyici bizde kullandık öyle aman aman birşey de değil minicik bir şey 20 gün sonra bitiyor
Kumsallfund Enesinannesiii söyle; bi donem cok isal di o zaman verdim hemen duzene soktu cok iyi geldi ama ertesi gun de verince dediginiz gibi asiri ikinma yapti bu seferde. Vermeyince kesti ikinmayi ishali de cok ilerlemedi allahtan. Daha oncesinde de daha 40 i bile cikmamisti ataklari coktu agliyordu bir gun cok agladi artik delirdi hatta o gun aldim damlayi da biogaila yi. Bence hemen etki gosterdi o ara her gun veriyodum sonra ikinmalari farkettim cocuk ciddi ikiniyordu hemen kestim. Sinra duzeldi
halillyagmuur96 Enesinannesiii sab simplex kullandım nurse harvey kullandım biogia kullandım bize en iyi biogaia geldi. Arkadaşımın çocuğuna nurse harvey iyi geldi. Biraz denemek lazım sanırım çocuğa iyi geleni bulmak için
umutunannesiiii Enesinannesiii biogaia gaz damlası değil probiyotik damla yanında bir gaz damlası kullanabilirsiniz rahatlatır sab simplex oneriirirm biz memnun kaldik