Mormorik tamam ama hiç geri dönüş yapmıyorlar ki yoksa ne güzel yazışarak evden çalışma imkanı olması yani inanılmaz ilanlara başvuru yaptım hani yetiştirilmek üzere yazanlara da başvuru yaptım üniversitede mezunuyum bir sürü sertifika kurs şudur budur da var ama olmuyor işte gene tanıdıklarını alıyorlardır bence bu devirde en kötü bir fabrikaya gelmek için bile birilerini tanımam lazım