Çocuğumun doğumundan şuan ki zamana kadar düzenli olarak gittiğim tek doktor Muhammed Hafit bey. Bebeğim şuan 11 aylık neredeyse her ay kontrole gittik aklıma takılan bütün soruları mesaj atarım yanıtlar. Ayrıca boy kilo takibi, aşı takibi, ultrason takibi, ek gıda süreci gibi bütün konularda bizi bilgilendirdi. Kısaca ben çok memnunum ayrıca çocuğa yaklaşımı çok sevecen bence. :)