findiginannesi_ Kızlar az önce instagramda gördüm kadının birisi regl döneminde kullandığı tampon nedeniyle .toksik şok sendromuna girmiş ve 2 bacağını kaybetmiş .bi çeşit kan zehirlenmesiymiş 🤷♀️Dikkat edin
Denizanasi92 findiginannesi_ kullanıyorum tatilde denk gelirse sık sık değiştirmek gerekiyor uzun süre değiştirmemiştir
yagmurkokusu_ findiginannesi_ çok kullanıyordum eskiden ama sürekli değiştiriyordum birde adetin 2. 3. Gününden sonra yoğun olmadığı zaman
Leyla220920 findiginannesi_ sadece reglim tatile demk gelirse kullanıyorum onuda havuzdan falan çıktıktan sonra hemen değiştiririm
findiginannesi_ Denizanasi92 Bende tampon kullansam aklıma gelmezdi ped rahatsız ediyor ama .en iyisi o şimdi bana göre