Bebeklerim 4 aylık gündüzleri sürekli ayaklarımızda sallanmak istiyorlar uyuduktan sonra bırakınca, beşiklerine koyunca geri uyanıp ağlıyorlar. Uyuyamayınca huysuzlaşıp sinirleniyorlar sırf uyusunlar diye ayağımızdan ayırmıyoruz. Sizce bu geçici midir? Başına gelen varsa nasıl çözüm buldunuz? Bayadır böyleler tamamen alışmalarından korkuyorum.