Livademir Sağlık ocağı 4 ayın basında demesine rağmen kendi doktorumuz 2 gün ile geç kalmışsınız Zamanı gectıkten sonra yaptırılmasını onermıyoruz dedi ne yapmayalıyım yaptırsam mı yaptırmasam mı kararsız kaldım
Coolcool Livademir ilk doz 3. Ayı geçmeden yapiasi gerekiyor dedi bize doktor tam 3. Ayımız da yapıldı 5. Ve 7. Ayda yapılacak toplamda 3 doz rotatec yapıldı bizimkine
_tospikannesi Livademir 4.ayı geçmemesi lazım herhalde canım. Bize sağlık ocağında 3 ve 5.ay da aşı yok o zaman yapalım dediler
ikimelekannesi_ Livademir bugun gittim saglik ocagina 2. Ay asimizi olmak icin bize bunun parali bi asi oldugunu istersek 3. Ayda rota aşısı da olabilirmişiz benim sağlık ocagimdaki hemşire 3. Ay dedi bulaşıcı ishal kusma vs içinmiş
Nesrinbek88 3.5 aylarda yapılıyor 2 tip olarak var biz bunları yaptırduk doktoru bunları yaptırmalı söyledi
Coolcool DuruNisa doktor kendisi ayarladı canım sanırım bişey olmaz rota yapilirken menenjit aşılarıda yapılacak
Tugbaf Livademir rotarix aşısını ilk doz 3. Ay da 1. Dozu 5. Ayda oluyor ben ilk dozunu 3. Ayda yaptırdım şimdi Pazartesi 2. Doz olucak canım
Ilda Bizim dr 2 ve 4.ayda dedi 🌚 hatta 2.ay aşısısı vurulur vurulmaz hemen gidicez rotayı da yapıcak aynı gün olması lazım dedi
Damlas Livademir tam ozaman yaptırdık. Doktor bikaç gün gecikmiş ama yapıcam dedi. Maks 15 hafta tercih ediliyormuş, bence yaptırın bi daha konuşun doktorla