Hanımlar bebeğim 7 bucuk aylık bugün dünden 2 gündür katı yapıyodu kakasını bugün ki koyu yeşil ve içinde hafif griler var kötü bişey mi bu doktorumla konuştuk yarın göstericeö bugün pazar oldugu için gösteremedik başına böylr bişey gelen var mı yazarsanız sevinirim