sIjunakk kızlar doğum yapalı bir ay 6 gün oldu, kanamam adet kanamasına döndü. yoğun ve akıntılı. belimde de adet olduğum zamanki gibi bir ağrı mevcut, sizce mümkün mü böyle bir şey?
asyakusunannesii sIjunakk ara başı kanaması deniliyor benimde 38. Gün başlamıştı doktorum normal dedi