Badeninannesi1 iyi günler anlattıklarınızı aynı şekilde yaşadım. Tek uykuya başladık 1 yaşındayken her şey çok güzeldi. 14 aylık olduktan sonra sürekli huzursuzluk gece uyanmaları başladı, sonra hiç düzelmedi. Atak dönemindeyiz şuan ama hiç düzelmeyecek gibi. Kızım 11 gün sonra 17 aylık olacak. Ama bitsin diye gün sayıyorum. Gerçekten kolik günlerinden sonra en zorlandığım dönem bu aylar oldu. Bu arada 16 tane dişi çıktı. Son köpek dişlerininde uçları göründü. Ama gerçekten çok sor bir süreç. Azı dişleri zorlar diye korkarken köpek dişlerinde aşırı huzursuzluk ateş vs. birçok şey yaşadık. İnşallah geçecek bu süreç.