Merhabalar bebeğim 8 aylık ve ilk dişini çıkarıyor fakat aklıma takılan şey ilk dişi alttan değil üstten geliyor alt damağında herhangi bir diş belirtisi de yok acaba hepsi birden mi patlayacak diye düşündüm .bebeği ilk dişini üstten çıkaran var mı böyle bir durumda dişçi veya doktoruna danıştınız mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim