Baharrrr06 Kızlar eşimin şark görevi sebebiyle Nusaybin’e geldik , 10 aylık oğlum var iyi bir çocuk doktoru tavsiyeniz var mı burda yaşayan annelere soruyorummmmm🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️😰😰😰
Senazrahmet Baharrrr06 biraz geç olacak ama mahmut esat tülüce var herkes memnun iyi bi doktorda bizde ona gidiyoruz
Deletedmom280 Baharrrr06 yok kız bnm cılgın es temizleme opresynuna gonullu gıdenlerden🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️