tazeanne96 İlginin acili berbat. Hele İsmet bey varsa koşarak uzaklaşılması gerek. Ama takipli doktorumuz orada. Metin Şen. Daha önce medardaydı oradan ilgiye geçti. Kendisini nereye gitse takipteyiz :) Boğaz enfeksiyonu dahil hastalıklarımız oldu. Hiç antibiyotik almadı. Mesajlarıma anında dönüş yapar, gittiğimizde benim bile unuttuğum şeyleri hatırlar ve sorar. Hastane kazansın mantığında bir insan değil. Amaaa dediğim gibi ilginin kendisi de acili de asla asla asla.