Bebeğim kabloya dokundu elektrik varmıştı eve yeni tasindik ağlayınca farkettm bende dokundum acaba ne oldu diye benide çarptı oylelikle anladm o kabloyu o sinirle tuttum kopardm sonra eşim yok etti yani sorum şu ki bişey olur mu baya kötü bişey ya kol kemiğim ağrıdi bı süre çocuk naptı ki 15.bucuk aylık bu arada