HatunKisisi 19 aylık kızım sabah 9 da bezini değiştirdim şimdi baktım bi damla bile çiş yapmamış ilk defa böyle oldu suda güzel içer aslında.. normal bi durum mu enfeksiyon belirtisi mi tedirgin oldum
tiredmom_ HatunKisisi benim oğlum da öyle tutuyor açınca yapıyor salı günü doktor kontrolünde söyleyeceğim
Mmeelliikkeee HatunKisisi bence bu iyi bişi olabilir tutmaya ve tam çişi geldiğinde yapmaya başlamıştır yani artık her açtığınızda azda olsa çiş görmeyebilirsiniz bi süre , hatta böyle devam ederse çok güzel eğitime hazırlıyor kendisini
HatunKisisi Nursemommy baktım hiç yapmamıştı kapattım uyuttum şimdi bilmiyorum yaptı mı.. tutmayı öğrenmiş olabilir mi
Nursemommy HatunKisisi gün içerisinde takip edin idrarını koku renk değişiliği gibi enfeksiyon belirtileri yok ise tutmayı öğreniyor olabilir tuvalete götürüp yapmasını bekleyebilirsiniz