Merhabalar, 4ay 20 günlük oğlum 4 gündür hasta, ateş vs ilk günler yükselir gibi oldu ama 2 gündür yok iyileşmeye başladı. Hastalığının 2. Günü doktora gittik ciğerleri temiz burnunu sık temizle ama 2 saat sonra nolur bilemem yani ciğere inebilir dedi. Öksürük ve balgam var nebülizatörle buhar veriyorum bi kaç kere kusarak balgam attı. Hırıltı falan da yok ama öksürük devam ediyo daha. Tecrübeli annelere soruyorum ciğere inse hırıltı vs anlaşılıyor mu ona göre acile gidip baktırsam mı