Merhaba Almanya ya işçi alımı başvuru formu nerde acaba bilen bırı benimle linkini paylasabılırmı esımle gitmek ıstıyoruz bıze birileri yardımcı olabılır mı nereye basvırucaz hıc almanca mız da yok ama ıse girince orda kursa yollıyorlarmıs dıye bılıyorum