Hanımlar bebeğimin alt damağında dis farkettim ama nokta gibi beyaz birşey 3 hafta olacak ve hala aynı boyutta bu kadar geç mi cikiyor bu diş ateş falan yok ama huysuzluk çok fazla arttı bir de yeri çok değişik gozuyor orta alt diş değil de yan kesici tarafında gibi duruyor