Gulsahcc Merhabalar, 2 gün sonra 7 aylık oluyoruz.. Günde 7-8 kez altını değiştiriyorum sadece idrarını yapıyor, ancak 5 gündür kaka yapmıyor Gazını falanda çıkarıyor Sizinde böyle birşey başınıza geldi mi bir öneriniz var mı 🤔
birminikbebekannesi Gulsahcc Evet geldi kaka yapmıyorsa kilo alıyordur derler 10 güne kadar normal sayılıyor yapmamaları 1ü günden sonrası doktor kontrolü gerektiriyor
Dunyamsensn2008 Gulsahcc Yani ek gıda alan çocuk kaka yapmalı bence sadece anne sütü alsaydı yapmaması normal olurdu huysuzluk vs yoksa bekleyin bakalım rahatsız olmuyor demekki
sedaelif Gulsahcc canım ek gıda alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmamak normal değil. 10 güne kadarın normal olması için sadece anne sütü ile besleniyor olması gerekiyor. Yediği yiyeceklere zeytinyağ katın
Deniz25 Gulsahcc benimde kızım 8 aylık her yediğin de kakasını yapıyor normal mi bilmiyorum şimdiden 4 bez değiştik 😂😁
Gulsahcc birminikbebekannesi evet bende internette 10 güne kadar normal sayılıyor diye okudum sizden de bunu duymak iyi geldi
Dilruba_1 birminikbebekannesi Evet geldi kaka yapmıyorsa kilo alıyordur derler Çok kaka yapmak aldırmaz mı 10 güne kadar olan kısım ilk 3 ay geçerli diye biliyorum İlk 3 ay 10 güne kadar yapmaması normal kabul edilir çocuk 7 aylık olmuş artık
birminikbebekannesi Gulsahcc Bende telaş yapmıştım yapmıyor diye doktorumuza yazmıştım kilo aldığı için yapmıyordur 10 günü geçerse getir demişti
birminikbebekannesi Dilruba_1 8 aylığız bizde yeni yaşadık bu durumu doktora götürdüm hiçbişey yapmadılar 10 güne kadar normal dedi doktorumuz kilo alacağı için yapmıyordur dedi bizde ek gıda yiyoruz herşeye zeytinyağı katıyorum ama yapmıyordu 8.gün yaptı 🤷♀️
ezgiiturkk Gulsahcc canım aynı dertten bizde muzdaribiz. Kızım 8 aylık yaklaşık 3 haftadır 2 güne bir yapıyordu hatta bayağı sert kaka yapıyordu. Bize kabak iyi geliyor 3 güne bir öğünlerine kabak eklerim daha iyi yapıyor. 10 güne kadar yapması doğal diyenler bu gün sayısı sadece anne sütü alan bebekler için geçerli. Sana tavsiyem kabız yapıcı pirinç patates muz gibi gıdaları verme ben sürekli aynı yemekleri vermeyim diye kaka yaptığı gün patates gibi gıdaları veriyordum. Kefir içiriyorum ve bol su vermeye başladım. Artık hergün yapıyor ama biraz daha katı yapıyor sadece. Bebeğini ne kabız yapıyor o günlerde ne verdiysen azalt yada hiç verme. Birde kızımın kabızlık başlangıcı şehir dışına kalabalık bir ortama girmiştim bence o sıralar düzenide bozuldu diye kaka yapmadı tuttu kendini ve bunu alışkanlık haline getirdi. Birde poposuna doğal zeytinyağı kulak çöpüyle hafif ittirip sürdüm çatlak falan oluşmasın diye. Senin bebeğinde çok geçmeden düzelir inşallah 🙏