Deletedmom_62 9_12 ya da 9 ay olucak 1 yas da olabilir etiketi yoksa bile yeni olmali yani. Bir takım değil aynı kişiden birkaç takım alicam ki kargo parasına değsin. Nette çok pahalı ne yazık ki
Prensesannesi01 Kuzum trend yolda cok guzel takımlar var trend yola baktn mi bir sürü bebek takımlri vr 89 100 90 a
Deletedmom_62 Prensesannesi01 baktım canım ama biraz pahali geldiler bana . Hani bazen hediye falan geliyor kullanmadan bebek büyüyor uygun fiyata satıyorlar ondan buraya sorayim dedim ama kimse de yazmadi