Benguu_72 Bebeğinizin persentiline bakabilirsiniz aslında. Ay, kilo, boy, baş çevresi hepsi de gelişiminin normal olup olmadığını takip etmek için önemlidir. Benim oğlum 7.5 aylık, 7 ay kontrolünde 7800 gr geldi mesela. 3 aylıkken de 6100 gr gelmiş. Boyu 63.5 cm’di ve persentili normal hala. 6 ay bitene kadar sadece anne sütü aldı. 1.5 aydır ek gıda alıyor