Kızlar sağlık ocağı yarın kan tahlili için çağırmıştı genel hemogram tahlili yapıyoruz dedi yani sadece kan değerine değil kandaki tüm değerlere bakılacakmis ilk kızımda pandemi dönemi olduğu için sağlık ocağında yaptırmıştım hastaneye getirmemistim tüm kandaki değerlere bakmıslardi ama B12 troid falan yoktu 8. ay tahlilini hastanede nasıl yapiyorlar sadece hemogramamı bakıyorlar yoksa B12 troidlere falanda bakiyorlarmi acaba