anayimbennana sadece serum fizyolojik koyarak kullandığım da oldu, öksürüğü arttığında doktor kontrolüyle serum fizyolojik ve ventolini karıştırarak kullandığım da oldu. Kendim de alerjik astım hastasıyım tıkandığımda sıkıştığım da kullanıyorum cihazı kendime de.