Selam hanımlar. Kızımın evelsi gece ateşi çıktı takip ettik düşmeyince calpol verdik o biraz iyi geldi akşam banyo yaptırdık dün gece yine çıktı birden dolven verecektim ama acaba enfeksiyon mu diye korktuk acile gittik. Doktor boğazının kızarık olduğunu,ateşin 38,2 olduğunu söyledi. Şimdi bi şurup içiricem,eğer ateş düşerse boğazdandır,düşmezse enfeksiyon testi yapıcam dedi. Çok şükür ateşi düştü. Doktor boğazdan olduğunu 5gün günde 2 kere yarım ölçek dolven ver dedi. Ateşi düşsede ver 5günğ tamamla dedi. Neyse şimdi kızımın ateşi normal 36larda çok şükür. Ama benim kafama şu takıldı. Aşı olduğumda ebeye sordum calpol vs kullanıyım mı diye,o da bana ateşi olmayan çocuğa ateş düşürücü verirsen hipotermi geçirtirsin dedi. Şimdi ben ateşi yokken çocuğa dolven verirsem bişey olur mu sizce? Doktor kararı sorgulamaktan nefret ederim her doktora sonsuz güvenirim normalde ama ebe aklımı karıştırdı. Dolvenin iltihap giderici,üst solunum hastalıklarına iyi geldiğini okudum demek sadece ateş değil dimi. Fikirlerinizi duymak istiyorum şimdiden teşekkürler