Merhaba kızlar oğlumda geçen hafta pazar günü ateş başladı öksürük ve halsizliğide var Salı günü doktora götürdük ilaç verdi salgın hastalık var dedi virüs dedi birkaç ilaç verdi geçmezse haftaya tekrar gelin dedi bugün tam bir hafta oldu ilaçları düzenli kullanmamıza rağmen sürekli ateş çıkmaya devam ediyor Allah aşkına bir virüs bu kadar devam eder mi bu kadar uzun sürer mi ateş nerdeyse 6 saatte bir ateş tekrar çıkıyor. Yarın tekrar doktora gideceğiz. Yurt dışında yaşıyoruz bu yüzden sürekli doktor kontrolü bulmamız zor oluyor.