DumannElif çok değil 1 aydır kullanıyorum. Lansinoh vardı bu geldiğinden beri onu nerdeyse hiç kullanmadım. Yedek lastiği var ama henüz kullandığım deforme olmadı, şimdilik iyi gidiyor 😊 siz fotoğraf yükleyebiliyorsanız yükler misiniz, bakayım aynı mı benimkiyle