Balbademmmmm hastalanır hastalanmaz mı goturdunuz. Ben hemen goturdum don hastalanmasında, yuksek ates vardı 39 ustu. 3 ay once annemlerde hastalık kaptı o zaman atesı bı sekılde ıdare ettım dıye goturmedım 😵💫ama bın pişman oldum. Nefes alamıyordu yogun bı balgam vardı oksuruyordu da. Ilk antı veates durusucu kullandık, Antıbıyotık falan etkı etmedı sankı bır de bogaz dolunca tekrar acıle gıttım orada dr burun spreyı ve faranjıt ıcın bı ılac verdı bunları da antıbıyotıkle beraber devam et dedı bır de ılaclı hava verıldı ondan sonra bıraz rahatladı. Ama sonrasında oksuruk bır ay kadar devam ettı. Hava verılırse daha ıyı olur bnce arac falan varsa ılk fırsatta goturun kızım boguluyordu resmen nefessızlıkten ama o ılaclı buhar cok ıyı geldı. Iyıkı goturmusum. O saatten sonra hastalanınca hemen goturme kararı aldım. Gecen de yıne hastalanınca hemen gıttık kotulesmeden, ılaca hemen baslayınca toparladı oksuruk falan cok surmedı. Ilk kustu 3-4 saat sonra atesı tavan yaptı toplamda 6-7 saat ıcınde hastaney gıttık. Erken gıtmenın faydasını gordum dıyebılırım. Yazıdgınız ılaca bakayım hemen oyle yazayım. Baktım ondan kullanmamısız ama normalde etkılı dıye bılıyrm o surubu. Bebegınızde balgam vardır o tıkıyor olabılır kendım de 3-4 ay yuksek seslı oksurdum bı dr bu kadar sıddetlısı cıgerde soruna sebep olabılır ya da balgamı atamıyorsun ondandır gıbısınden bır sey demıstı. Bana balgam ıcın ılac verdı bu da kesmezse cıgerlerınde sorun vardır mutlaka gogus ıcın dr a gıt demıstı verdıgı ılacla bır haftada tamaöem kurtulmuştum oksurukten. Buyuk ıhtımal balgamdır ama sız yıne de gıdın doktora belkı hava verılır belkı baska bır ılac. Oyle rahatlar bebıs. Gerekırse cıgerlerıne de bakarlar en azından ıcınız de rahat olur. Gec mı kaldım bır sey mı var demenızden ıyıdır. Cok surmus mahveder uyutmaz bebısı😵💫🤦🏼😣