Arkadaşlar kızım 9 aylık ek gıda yemiyor mama içiyor artık son 3 gündür daha da arttı verdiğim şeyleri diliyle itiyor neden böyle yapıyor önceden güzel yerdi severdi yemeyi annemle yedirmeye çalışıyoruz zar zor oylayarak en fazla iki kaşık yiyor diliyle itiyor çok üzülüyorum bu duruma ama mamayı içiyor az olunca bitti diye ağlıyor nolur yardım edin haftanicinde doktora götüreceğim