Bebeğim akşama kadar iyiydi. Tam 5 aylık oldu 1 aydır da eli agzinda çok salya akıyor biberonu ısırmaya çalışıyordu, birkaç gündür de arada bir kulagiyla oynuyor kasimaya calisiyordu.
Gece 3.30da agladı uyandım, acıktı sandım mama içmedi geri salladım beşiğini uyumadı. Ateşi mi var diye kontrol ettim ateşi vardı, calpol verdim bı saat geçti gene vardı ılık suyla düşürdüm biraz ama huzursuz hep bu esnada.
3.30dan beri ayaktayım 5den beri de sallıyorum uykuya asla dalmıyor gözleri kapalı kendi kendine ses çıkarıyor sürekli. Saat 10 oldu hala ayağımda koptu resmen ayağım yani. Üşütme başka bir şey olamaz çünkü neredeyse hiç dışarı çıkmıyoruz ve evin ısısı da iyi.
Bilgisi olan yazsın lütfen. (Şuan ateşi normal ama huzursuz)