Cnss Arkadaşlar doğumdan sonra granulomatoz mastit olduğum ortaya çıktı. Ekstradan bu mastit beraberinde iltihaplı romatizma da getirmiş yuruyemiyordum bile aranızda bu hastalığa yakalanan var mı iyilestiniz mi nasıl bir sürec izlediniz acaba ?