6.5 aylık bebeğim var . 3 gündür aşırı öksürük krizine giriyor ,nefesi kesiliyor bayılacak gibi oluyor . Acile gittiğimizde burnu dolu sürekli temizleyin diyip gönderiyorlar , evde serum suyu ile sürekli temizliyorum ama hiçbir faydası yok , nefessiz kalıp bayılacak gibi oluyor , uyuyamıyor ,karnını doyuramıyor, sürekli olarak öksürüyor , önereceğiniz yöntemler var mı ? Ne yapmalıyım çaresiz kaldım