eylultossss Kızlar lansor 30 mg kullanmam gerek rahatsızlığım için mecbur ama kızım alerjik bı bebek bı sıkıntı olur diye korkuyorum açıkçası emzirme döneminde kullanan var mı acaba , varsa; bi sıkıntı yaşadınız mı ?