4 azı dişini aynı anda çıkardı kızım 15. Ayda. Ne iştah kaldı, ne neşesi. Ateşi çıktı sürekli. Bir şekilde atlattık bir hafta oldu daha rahatlayalı, şimdi de köpek dişleri geliyor iyice beyazlamış yerleri. Sizde azı mı zor çıktı köpek dişleri mi? Bu süreci nasıl atlattınız, tamamen bir rahat geçirme beklentim zaten yok da ağrılarını nasıl hafiflettiniz?