Kızlar bebeğim 3 aylık her saat başı uykusu geldiği için ağlıyor acıkıyor huysuzlandığı için ememiyor iyice ağlıyor. Döngüyü bi yerde kırıp emince uyuyor 15 dk sonra hop kalkıyor gülerek sanki çok uyumuş gibi😂 Yani bu döngü normal mi? 2 saat uyanık tutmaya çalışıyorum güzel uyusun diye olmuyor.