Sumiree Duş antibiyotik düşürmedi calpol veriyorum oluk oluk kusuyo damla verdi boğaz için onuda oluk oluk kustu en son çare fitil attım şuan yarım saat geçti 38.8 di 38.6 olmuş daha ne yapayım fikir verin doktora dün gece gittim
ysfmommm Sumiree üstünü çıkarın büyükçe pamuk ıslatıp soğuk uygulayın koltuk altlarına kasıklarına kafasına
ysfmommm Sumiree hala aynı mı geçen benim bebeğim de ateşlendi 39 du soğuk uygulayın dediler kan tahlili verdik enfeksiyon çıktı antibiyotik ve ateş düşürücü kullandık
Sumiree ysfmommm antibiyotik verdi kan almadan ama boğazlar fena içmiyor kusuyor sürekli fitil koydum son çare şuan 37.8 falan
ysfmommm Sumiree tedirgin olmayın düşer inşallah antibiyotik içtikten sonra emzirmeyin bebeği yatırmayın da kucağınızda biraz oyalayın kusmaz inşallah ama kan tahlili yapsaydı keşke birde çoraplarını limon sıkıp suyuna batırıp giydirin ayağına oda düşürüyor 38.3 e kadar korkma dedi bana doktor imşallah düşer
Sumiree ysfmommm önerileriniz için teşekkür ederim şuan 37 buçuğa kadar yükselip 37 ye iniyor eğer tekrar çıkarsa sizin dediğinizi yaparım
Sumiree ysfmommm sordugunuz için teşekkür ederim şuan iyi ateşi azıcık çıkıp iniyor hafif öksürüğü var doktordan geldim şimdi çok şükür antibiyotiklik durumu yok dedi ventolin verdi sabah akşam hava vericem 5 gün boyunca
Sumiree ysfmommm saol canım benim şimdi yine 38 e çıktı ateşi calpol verdim şuan 37.3 doktoru 3 gün ateş normal dedi kontrol altında tutun dedi