Hdhjskwlla Valla yorumları görünce fazlamı veriyorum acaba diye bı düşündüm biz 4 saatte bir 180 içiyoruz bazen bitirmiyor tabi ama günde zaten 6 kez besleniyor. Doktorumuzda 3 öğün 180 3 ogun 150 ver dedi o şekilde devam etmeye çalışıyoruz
Mevooss Mutluaile11 gectim tabiki yogurt kasik mamasi kavanoz mamalardan veriyorum ama formul mamayi bu sekilde iciyo ek gida da tek ogun doyurumluk anca
Rabis_003 umutunannesiiii malesefki her bebeğin iştahı bir değil benim bebeğim 3 aylık şuan 120 cc den sonra saatlerce ağlıyor doktoruma sordum her çocuk bir olmaz açmı bırakcaksn vereceksn dedi
KuzeyKarelMomm umutunannesiiii Emzik emmiyor benim sütüm de hiç yok yemek istemediği zaman biberonu da atıyor